Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Nu är jag stolt!

Av Alexandra Pap - 27 maj 2010 22:53

Nu är jag stolt över mig själv! Över att vara helt klar i skolan, ha skrivit under papper på en anställning.

Jag fattar ingenting! Hur gick allt detta till? Denna veckan har varit min vecka! Allt har bara klaffat!

Idag har jag fått hjälp av Therese med smörgåstårtorna och dukningen! Så nu är allt klart inför morgondagen.

Snart kommer mamma med tåget, det kommer 20 över 11...


Nu är jag trött, men på lördag får jag sova ut!



Imorn är det min födelsedag och examen och sen är jag automationsingenjör och det ska firas med dunder och brak!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Pap - 17 oktober 2010 12:34

Härligt med höst! Jag jobbar ca sex dagar i veckan och tvåskift... men det är lika bra att passa på så länge man har orken och vill jobba så mycket.   Igår jobbade jag extra och på kvällen var vi på scnadic med mamma på modellfotografering. Vi bl...

Av Alexandra Pap - 4 oktober 2010 16:51

Ja, vilka jävla puckon det finns... I fredes när jag slutade på kvällen glömde jag sätta in mina arbetskor i mitt skåp, vilket resulterade i att dom var borta idag på morronen! Nån jävel har alltså snott dom. Idioter! ...

Av Alexandra Pap - 3 oktober 2010 18:50

Just nu njuter jag. Jag njuter av mitt liv. Njuter av mitt jobb, min fritid och min vardag. Tar dagen som den kommer och gör precis det jag känner för. Det är ju så det ska vara! Jag umgås med dom jag mår bra med och skrattar med. Ingen ska få mig ...

Av Alexandra Pap - 29 juli 2010 17:48

Riktgit skönt med semester! Igår var vi i köpenhamn med Matilda och Tobias hela dagen! vi gick på ströget och shoppade, gick på tivoli och strosade och gick på en irländsk resturang och åt underbara revben. En kanondag helt i min smak!   Ikväll b...

Av Alexandra Pap - 25 juli 2010 19:39

Idag blev det en sväng till IKEA med farmor och Lotta! Först hämtade vi farmor som var i abborremåla och sen bar det iväg mot älmhult! Blev lite som jag fick med mej hem, bla ett par kuddar, laptopstöd till sängen, bestick och lite annat smått och go...

Skapa flashcards