Alla inlägg under april 2008

Av Alexandra Pap - 28 april 2008 19:38

Javisst.. började praktiken idag... E på Norrevång så de e rätt skönt och slippa ligga o köra in till stan=)

Men fy fan va trött jag är.. har bredspacklat hela dan... ajaj...

Så ikväll blir det sängen tidigt.. Men skönt att det bara är tre dagar denna veckan=) Så till helgen blir det nog Kristianstad så jag kan köpa studentkläder=)

Av Alexandra Pap - 24 april 2008 22:00

Jaha=) Nu e jag lycklig=) Kan inte fatta att det är sant nästan^^ Coolt!

Imorn blir det till o åka till min morbror i Sölvesborg, sen vid fyra ska jag gå till Johans jobb och så ska vi åka till Kristianstad=) 

Och på Lördag blir det Hallabro^^

Av Alexandra Pap - 23 april 2008 16:06

Jajamen.. Har varit ute vid Nabben meed Josse och legat och gassat=) Druckit lite kaffe och snacka.. Inte helt fel ^^

Tror ni inte att jag hittade en satans jävla ormjävel!

Av Alexandra Pap - 21 april 2008 12:51

Jajamen=) Ledig idag.. Så har varit ute och promenerat en sväng. Helt jävla underbart! 

Av Alexandra Pap - 20 april 2008 15:06

Ajjemen! Igår var jag ochJohan ute vid Långasjön och tog lite bilder på rekorden... Så jag gick och kollade lite och så... Och helt plötsligt ligger det en satans äcklig ormjävel mitt framför ögonen på mej... Sprang till bilen kan jag ju säga =P


 

Av Alexandra Pap - 19 april 2008 15:01

snart kommer Janne och Jessika... Och då ska vi ner till Mörrumsån och grilla=) Najs!

Skulle egentligen åkt inlines idag... Får se om man gör det senare...

Annars får det blir imorn^^

Av Alexandra Pap - 18 april 2008 16:18

Javisst... Kom hem från skolan vid typ tolv... Sen va Alex lite trött i ögat så jag gick och nanade... Hm.. Vaknade fyra =POch ikväll ska vi till Johans föräldrar och äta tacos=) Skönt och slippa laga mat för en gångs skull^^Jaja.. slut för mej...  Jag och Johan  

Av Alexandra Pap - 17 april 2008 18:32

Mm... Första gången i den här bloggen iaf! Lite krabbigt e de ju...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards