Alla inlägg under januari 2009

Av Alexandra Pap - 31 januari 2009 20:41

Ja... Idag har jag en sån känsla, nöjd med det mesta... Nöjd med att ajg har varit och tränat, nöjd med att varit hos mamma... Det är rätt skönt och kunna ha förmånen att känna sig nöjd. För det är lång ifrån alla som verkligen gör det.


Idag blir det fin middag =) Indonesisk flläskfilé gryta och couscous =)

 

Av Alexandra Pap - 25 januari 2009 13:30

Igår var det fest... Först var vi här, jag, Linn, Ellinor och Anton... Sen åkte vi till Akke och Svass, men där var vi nog inte längre än en halvtimme innan vi åkte vidare till Companiet. Där var det helt okej, men jag var inte så värst alkoliserad =P träffade lotta och per där=)

Av Alexandra Pap - 21 januari 2009 12:42

Javisst. Fick sju frågor vi skulle svara på tills på måndag. Och jag har gjort klart dom idag, så nu slipper man tänka på de! Skulle behövt plugga matte med, men jag måste ha hjälp med de, och tror att mamma jobbar =S

Av Alexandra Pap - 18 januari 2009 21:06

Mm... Första gången på två hela månader... känns lite sugit! Men, är ledig på onsdag och fredag iaf.

Ska till doktorn på fredag och kolla upp om jag har polyper igen. Som tur är lyckades Johan ta ledigt, så han ska följa med mej till doktorn sen ska vi till Kristianstad och shoppa! 

Och på lördag ska jag,  Linn, Ellinor och Anton ut. Ska bli himskans trevligt!

Av Alexandra Pap - 17 januari 2009 21:07

Jaomen, nu är LIA-perioden slut.. Både skönt och tråkigt. Ska bli skönt och träffa klassen igen, har ju inte träffat dom på två månader. Kollade mitt schema nyss och såg att jag är ledig onsdag och fredag=)


Idag har jag varit hos mamma, tog med mig frallor som vanligt och köpte två wienerbröd med=) Gott!

Sen gjorde mamma surkål, Jag vet, det låter äckligt, men det är asgott!


Sen bestämde vi oss för att åka till Spanien i augusti! Woho! Känns kul att bara åka iväg med mamma och sola och bada!

Av Alexandra Pap - 2 januari 2009 01:16

Ja... Det är lika bra och få det gjort. Har rökt en cigg idag. Och det tycker jag är väldigt bra, annars brukar det bli upp mot femton stycken. -Ja ni läste rätt. Jag har nikotintuggummin och jag ska fan fixa detta!

Ovido - Quiz & Flashcards