Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Pap - 30 januari 2010 22:48

Ja, det kan man verkligen säga! Igår var jag och Sinni i Kristianstad hela dagen... På kvällen hjälpte jag Wonna med smörgåstårorna...

Idag gjorde vi färdigt dom på förmiddang, sen var jag hemma hos mamma och matade katterna och hämtade Timmy... sen var det dags för kalas... Mycket trevligt=)

Imorn blir det en tripp till Ikea med Wonna och Glenn=) Mycket trevligt =) Ska se om jag kan få med mej ett skrivbord hem...


Kollar på filmen "Whats love got to do with it"... Måste vara en av dom bästa filmerna jag har sett!

Av Alexandra Pap - 28 januari 2010 23:37

Jennie kom vid nio, trevligt med lite kvällsbesök och kaffedrickande =)... Pratade gamla minnen och massa annat! Var även ute på en promenad, jättskönt! Hoppas att vi fortsätter träffas lite mer nu bara =)

Av Alexandra Pap - 28 januari 2010 20:33

Ja, jag säger då det... Äntligen helg! Men dagen gick fort iaf, vi hade bara en uppgift att göra, en miljö och kvalitetspolicy, och efter det var studiebesök på "stans och press". Det var iaf intressant!

Ikväll harj ag inte gjort så mycket, lagat lite mat och sånt roligt! Snart kommer Jennie, så tänkte dra med henne på en långpromenad=)

Var hemma hos mamma innan och matade katterna, passade även på att väga mig. Resultatet var positivt iaf!

Imorn bär det av till kristianstad med Sinni och kanske farmor =)

Av Alexandra Pap - 27 januari 2010 18:17

Javisst! Snöar nå fruktansvärt! När jag kom hem från skolan var jag ute och gick med hunderna, när vi kom hem var vi helt vita alla tre =)

Men, jag älskar verkligen snö!


Idag provade jag något nytt... Matvete... Det var faktiskt gott =) Till och med Johan tyckte det, och då är det inte illa!


Imorn är det dags för studiebesök på stans och press i vilshult, så det är bara lektion halva dagen imorn =)





Av Alexandra Pap - 26 januari 2010 22:06

Javisst! Har varit ute och gått en timme med Johan och hundarna... Jätteskönt! 

Det har faktiskt lönat sej med allt promenerande och Gi-ande... Har gått ner 5 kg! Och jag ska fortsätta!


Fick även kläderna som jag beställde från H&M idag =) Allt passade och jag är verkligen jättenöjd med allt!


 

Av Alexandra Pap - 26 januari 2010 19:45

Javisst... Var ju uppe tidigt i morse och var ute med hundarna, sen var vi kvar i skolan till nästan fem...

Har precis ätit... Blev potatismos och kycklinghamburgare =) Gott!


Av Alexandra Pap - 25 januari 2010 22:28

Ja, det var inte det lättaste att vinka av mamma på stationen idag... Både jag och hundarna ville nog bara vrida fram tiden två veckor, så att istället för att vinka hej då, vinka välkommen hem!

Men, men... Vi får ta det som det kommer, det kommer gå bra som alltid.. Och det är jätteskönt att komma ut och promenera=)


Av Alexandra Pap - 24 januari 2010 18:44

Har varit hos Sinni hela eftermiddan och scrappat... Det blev en krans till dörren, några alla hjärtansdagkort, och två födelsedagskort =)

När jag kom hem hade Johan lagat mat, och det uppskattas verkligen =)

Ska snart ut och gå en lång runda!

Ovido - Quiz & Flashcards