Alla inlägg under juli 2008

Av Alexandra Pap - 16 juli 2008 12:28

Jajamen... sista lediga dan... sen jobba torsda freda och sen är jag ledig en vecka=) Woho!

 Ska in en runda till stan nu och träffa Emma och det blir nog en runda ikväll igen skule jag tro!

Av Alexandra Pap - 15 juli 2008 16:54

Jaomen.. sov till halv elva idag... Sen åkte jag in till stan och träffade Angelica och vi va o fikade...kelade lite med Lukaz med=)

Har städat lite i lägenheten nu när jag kom hem...

Av Alexandra Pap - 14 juli 2008 23:52

Kan ju inte bli bättre=) Ledig i två dar nu, sen jobbar jag torsda-freda och efter det är jag ledig en vecka och då bär det av till Götet! 

Imorn blir det till o träffa Angelica och den lill, får se va vi hittar på...


Och titten går ju förbannat fort... Redan Östersjö i veckan och allt... Kommer ihåg förra året... När jag försökte åka skateboard och fördärvade foten^^ Men nu har jag vett nog till o låta bli=)


Kan inte fatta att jag och Johan redan har bott i vår lägenhet i 3½ månad... Tiden går fort när man har roligt!


Får se om jag kan skriva lite oftare nu... Har ju jobbat en hel del som sagt. Men nu blir det lugnare iom att jag går på ett annat schema nästa vecka...


Take care!

Ovido - Quiz & Flashcards