Alla inlägg under april 2010

Av Alexandra Pap - 25 april 2010 19:04

Ohja! Med nylagt golv i lägenheten och underbart sällskap har min helg varit kanon! I fredes var jag först på praktiken, sen körde jag hem till farmor en runda och fikade, därefter blev det hem till mamma för att hämta kisarna mina.


Igår var jag hemma hos Bodil och Kennert som jag jobbar med. Vi satte igång o baka solrosfrallor, frallor med parmesan och kärleksmums=) Därefter var vi ute och gick en promenad i Östad. Sen bjöds det på middag där, fantasiskt gott!


Idag har vi varit i Bivaröd och kollat på drifting, efter det var vi i kristianstad, på biltema och på willys och handlade.


Och nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, sen ska jag hem till mamma en runda.


På tisdag är det dags för mitt andra möte hos viktväktarna. Får se hur det har gått, för jag har ingen aning om jag har gått ner eller inte.... Har iaf lycckats dra med mig mamma och Sinni dit =)

Av Alexandra Pap - 23 april 2010 21:13

Ja, nu är det helg igen... Tycker veckorna går überfort.... Ikväll har vi bara tagit det lugnt och ätit lite tacos =) Gott! Imorn ska jag till Östad, till Kennert och Bodil som jag jobbar med =) Bodil och jag ska baka frallor till hennes dotters konfirmation.

Av Alexandra Pap - 21 april 2010 17:15

Nu har jag äntligen tagit tag i mitt liv, eller snarare min vikt. Har länge velat gå ner i vikt, men jag har inte hittat rätt "grej". Så igår bestämde jag mig för att ge viktväktarna en chans. Och nu har jag börjat min resa! Jag vet inte hur lång min resa blir eller hur det hela slutar, men jag ska iaf försöka och göra mitt bästa!

  

Av Alexandra Pap - 6 april 2010 22:20

GRATISMODE


Klicka på länken- hur lätt som helst!


http://www.gratismode.se/?c=81362



   

Ovido - Quiz & Flashcards