Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Pap - 24 oktober 2009 13:06

Jajamen! Ikväll är det fest! Måste ta tag i mitt hem och städa av lite... Bara dammsuga och torka golven och diska lite.. Men det går ju rättså snabbt!

Av Alexandra Pap - 23 oktober 2009 19:37

 

Ja, Johan han valde att köpa en ny bil idag. Inte för att det gör mig nåt ^^

Av Alexandra Pap - 22 oktober 2009 15:53

Har städat hela lägenheten idag. PUST!

Som tur var kom det två gubbar från NCC som skulle kolla nån ventilationsgrej bakom spisen, och då passade jag på o städa där bakom, det är ju inte så ofta man kommer på den tanken!

Ikväll är det lyxfällan som gäller!

Av Alexandra Pap - 22 oktober 2009 11:28

Ja, har ju börjat vara ledig torsdagar med så nu är det långhelg!

Tänkte jag skulle ta tag i det där evig städandet idag... Och jag är inte alls sugen!


Av Alexandra Pap - 20 oktober 2009 21:39

Hm, ja, det känns verkligen tomt utan mamma... Just nu vill jag bara att hon ska komma hem. Hon och Johan är nog dom bästa som finns... När hon kommer hem ska vi sitta och dricka kaffe och snacka skit som vi brukar och så ska jag skämma bort henne lite extra... Usch jaa....

Men en bra sak, eller ja... Bra och bra vet jag inte om jag kan kalla det, men det är iaf att jag har hundarna. Det är verkligen jätteskönt och komma ut 3 gånger om dan! Det är ju inget man gör när man inte har dom, då blir det snarare tre gånger i veckan på sin höjd! Haha!


Nu blir det vaniljthe och kladdkaka!

Av Alexandra Pap - 20 oktober 2009 18:39

Va med och tävla här!



http://virkaholic.blogspot.com/2009/10/tavling.html

Av Alexandra Pap - 16 oktober 2009 10:40

Duktig och ung och pigg som man är har jag varit ute och promenerat nu på morgonen. Riktigt skönt! Sitter och njuter av mitt kaffe och pratar med mamma på msn, får ju ta till vara på dom tillfällena iom att hon jobbar så mycket...

Och ikväll när Johan kommer hem ska vi köra upp till Växjö till Stoffe och Angela=) Tycker väldigt mycket om o vara där uppe=) Vi har alltid jättetrevligt!

Snart ska jag köra hem till farmor en runda tänkte jag...



Av Alexandra Pap - 15 oktober 2009 22:35

Hittade en bild som Sinnikka la upp på facebook, det är en bild på min gamlafarmor och gamlafarfar. Och det tycker jag är roligt, för jag tror inte jag har sett en bild på dom ihop, eller ja jag har inte sett så många bilder på dom iom att Apoka(gamlafarfar) dog innan jag föddes, eller så var jag mycket liten när han dog...

  Men det är roligt när man får se gamla bilder på ens släkt!

Ovido - Quiz & Flashcards