Alla inlägg under maj 2008

Bal

Av Alexandra Pap - 31 maj 2008 11:15

Jajamen, igår var jag på min första bal=) Det var en bal att minnas.Solen sken, champagnen flödade och alla var glada!För första gången i mitt liv har fått höra att jag är vacker.(Av mina klasskompisar) Gå in på min bilddagbok för att kolla på bilderna: Alexandrapap.bilddagboken.se      

Av Alexandra Pap - 29 maj 2008 16:52

Idag har jag fått jobb i Hällaryd, hemtjänsten=) Ska bli kul.. Men mycket o lära... Sen när jag skulle köra hem startade inte bilen... Och gick inte o starta med kablar heller =( Så får hämta den sen med Johan...

 Och imorn är det den stora dagen=)BALEN ^^



På tal om ingenting... Denna låten sjöng vi i skolan när jag var liten=)

http://www.youtube.com/watch?v=gtXP48C_Rqo
Av Alexandra Pap - 28 maj 2008 22:08

Jajamen=) Det blev ju bra till slut med kalaset och allt=) Tårtornafick mkt beröm iaf=)

Har fått tre jättefina blommor med=)

(Tack Emma för att även du kom=))


Av Alexandra Pap - 28 maj 2008 17:58

Idag fyller man 19... Jobbat.. Kom hem... fixkade tårtorna.. städat...duschat...

Av Alexandra Pap - 21 maj 2008 14:45

Jajamen=) Städat hela lägenheten! Så nu e de så fint så=)


 

Av Alexandra Pap - 21 maj 2008 11:01

Idag är det bara en vecka kvar till jag fyller år... Och bara nio dagar kvar till balen... Tiden går fort!

Kanske för fort... Har inte hittat nåt jobb till i sommar.. Känns inte allt för bra kan jag ju inte påstå...

Av Alexandra Pap - 20 maj 2008 16:49

Då är det bara 8 dagar kvar till man fyller år... Och10 dagar kvar till balen...

Av Alexandra Pap - 7 maj 2008 18:34

Jajamen...Men fy så varmt... Har fått en del färg idag=) Målat lister och underslaget på ett hus... Men jag gillar inte det där med att stå på stege på tre meter... Bättre med ställning eller lift i sånna fall...

Ska snart till Sinni och prova min balklänning=)

Ovido - Quiz & Flashcards