Alla inlägg under mars 2009

Av Alexandra Pap - 27 mars 2009 22:57

Jag vill bara säga en sak, det var verkligen rätt par som vann let´s dance!


Jahaja, fredag igen... Idag på dan var jag inne i stan, var uppe hos Louise och sedan tog vi en tripp på jakt efter nya jeans till mig.. Hatar verkligen att köpa kläder, men till slut hittade jag ett par.

Körde även en runda hem till mamma och gick med hundarna. Riktigt skönt... Sen efter det körde jag inom farmor och fikade med...

Och ikväll har det blivit tacos och let´s dance... Ska snart dra in till stan en sväng...

Och imorn blir det Sölvesborg en runda för vi ska hämta stolarna till köksbordet jag hämtade hos min morbror. Så ska kela lite med Samuel med och så ska vi nog änga med Rikard till Lions en sväng och kolla läget =) 


Sen på kvällen är det fest=) Eller ja, fest och fest... Jag, Matilda och Mats ska ut, så det ska nog blir trevligt=)



Av Alexandra Pap - 23 mars 2009 17:06

Javisst! Är medlem där nu och det verkar kul.


Prova själv!


www.gratisbio.se


Av Alexandra Pap - 21 mars 2009 14:17

Ja igen, tiden går ju så jäkla fort!

Har iaf fått tid för operation... Blir ju till att ta väck mandlarna och polyper...  

Av Alexandra Pap - 14 mars 2009 11:36

Jajamen=) lördag igen =)


Igår fick jag en kusin, en liten Samuel=) Och han är den första pojken på min mammas sida=) Så det är ju lite kul.

Idag händer nog inte så mycket, ikväll blir det pizza iaf. Sen in till Matilda och Tobias och kanske kolla på bedtime stories?


Av Alexandra Pap - 13 mars 2009 16:00

Nej, jag förstår verkligen inte matte. Idag på morgononen hade vi matteprov, jag har suttit i över tio timmar och pluggat till detta (Vilket är ytterst sällsynt för min del).

 Och jag trodde att det skulle gå bra, men när jag väl sitter med provet framför mig blir jag osäker på mig själv. Hur vet jag att detta är rätt? Nej det vet jag inte men det får jag nog antagligen reda på nästa vecka. Men jag är inställd på ett IG i och med att jag nog aldrig komm fatta den jävla matten!


Av Alexandra Pap - 8 mars 2009 17:01

Jajamen! Idag har jag frostat av och torkat frysen, städat kylskpet och rengjort ugnen! Well done!

Ska börja med amten om en stund, kycklignfilé, ris och currysås!

Har även skrivit matsedel för hela veckan med så nu vet man vad man ska göra för mat om dagarna=) 

KANON!

Av Alexandra Pap - 7 mars 2009 10:48

Jag kan inte fatta hur i helvete den där jävla Elisabet får vara kvar medan Nichlas åkte ut? Är det logiskt?

Nej det är det inte! Nej fy fan!


Nog om det... Idag ska jag hem till mamma och räkna matte, vilket kan behövas i o m att jag har prov på fredag.... 

Av Alexandra Pap - 4 mars 2009 17:43

Trött och sleten kan man väl säga... långa dagar i skolan med både programering, CAD, matte och allt annat. Men jag har bestämt mig, jag ska gå ut med godkänt i alla ämnena!

Det som tar knäcken på mig just nu är matten + att jag har en del omprov med. Men det ska GÅ!


That´s it!

Ovido - Quiz & Flashcards