Alla inlägg under juli 2010

Av Alexandra Pap - 29 juli 2010 17:48

Riktgit skönt med semester! Igår var vi i köpenhamn med Matilda och Tobias hela dagen! vi gick på ströget och shoppade, gick på tivoli och strosade och gick på en irländsk resturang och åt underbara revben. En kanondag helt i min smak!


Ikväll blir det "kul i juli" här i mörrum och imorn blir det kaskad med Emilia och hennes kompis!

Av Alexandra Pap - 25 juli 2010 19:39

Idag blev det en sväng till IKEA med farmor och Lotta! Först hämtade vi farmor som var i abborremåla och sen bar det iväg mot älmhult! Blev lite som jag fick med mej hem, bla ett par kuddar, laptopstöd till sängen, bestick och lite annat smått och gott =)


Imorn ska jag och mamma till tingsryd med Emilia och Felicia och kolla läget där...


Ikväll ska vi äta surkål =) Det är inte så farligt som det låter! Det är som gulash med surkål i och potatis till det! Loooove it! Min mormor gjorde detta!

Av Alexandra Pap - 23 juli 2010 11:56

Ja, äntligen har jag lite semester! Eller ja, lite och lite... 3 veckor!

Denna veckan är det ju Östersjöfestivalen, alltid lika trevligt. Jag mamma och Sinni var inne igår, jättetrevligt!

Igår kom även Stoffe och Angela med sina två huliganer, så dom sov här inatt. Kelade med lilla Amelia i morse =) Söta unge!

Dom åkte för en stund sen, så vi har städat lite och snart blir det en runda på stan med Johan!

Av Alexandra Pap - 9 juli 2010 22:43

Livet leker! Jobbar en vecka till, sen är det 3 veckors semester som gäller! Det blir ett par dagar i Göteborg med Matilda och Tobias, gå på Likseberg och stan och bara njuta av livet!

Efter semestern är jag fast anställd på Vollsjö! Känns kanon, även om det är mycket där uppe nu med bland annat hälsoundersökningar och grejers, men vi är på gång där uppe iaf!


Imorn ska jag, Emilia, Sinni, Anita, Danne, Milla och Isak till sandviken om det är väder till det. Bara sola och bada...


På kvällen ska vi nog grilla och sen blir det nog en runda till Killebom för att kolla läget där nere!

Ovido - Quiz & Flashcards