Alla inlägg under december 2008

Av Alexandra Pap - 30 december 2008 12:45

Jajjamen!Duktigt trött... Kan inte somna om kvällarna...Tror jag har fått polyper igen... Alltid täppt i näsan...Köpte mej en ny kokbok igår; riddarbageriets bästa.Fanns mycket kul i den !Imorn är det nyårsafton. Då ska vi till janne och jessika!  Gott nytt år!

...

Av Alexandra Pap - 27 december 2008 17:57

Ja... Då var julen över... Fick en assisten av mamma som jag har invigt idag.Fattar inte att jag har klarat mej utan en sån innan =PNej men det var nog en av dom bästa julklapparna=) Bullar i ugnen... Ska börja med middan när dom e klara... blir revben och klyftpotatis. Håller på o färga håret med=) Vackert!  Vad händer på nyårsafton?

Av Alexandra Pap - 19 december 2008 15:50

Jajamen! Nu är lussekatterna i ugnen!Har även gjort kanelmuffins=) Ska börja med middan snart... får bli panerade kotletter och potatissallad=) 

Av Alexandra Pap - 19 december 2008 13:02

Jajamen! Första dan på mitt så kallade jullov=) Ledig till den 7nde Januari=)Kanske bakar lussekatter idag...Jahaja... igår fick jag min spiral iaf... Har ju varit med om skönare saker kan jag erkänna! Men nu är den på plats iaf och där får den sitta i fem år till!

Av Alexandra Pap - 15 december 2008 10:55

Min morbror ringde och väckte mig tre minuter i halv elva... Och jag hade satt klockan på halv=PHan undrade om jag ville ha ett köksbord... Men tackade nej i och med att jag ska ha mormors...Lite över ett kör jag till Volvo igen, sista veckan innan jul... Så det är gött!Köpte en julgran igår med och pyntade den... Riktigt fin blev den!

...

Av Alexandra Pap - 12 december 2008 22:17

Nu är denna praktikveckan slut... Bara näste vecka med och sen är jag ledig i nitton dagar =)Imorn kommer Farmor,Farfar,Mamma,Felicia och Emilia på middag.Det blir resturangfilé med vitlök och persilja inlindad i bacon och klyftpotatis till det=)Hoppas det blir trevligt!

Av Alexandra Pap - 6 december 2008 13:10

Idag är det julbak som står på listan... Första julbaket i den här lägenheten faktiskt! Tänk att vi har bott här i åtta månader redan!Tiden går sjukt fort... Snart är det jul och allt. Julen firas hemma hos mammas morbror Rado... Med mina morbröder och kusiner.  Just nu jäser lussekattsdegen, och sen blir det till att baka ut den... Får se om man lyckas =P Kanske gör ischoklad med.Snart inne på tredje veckan på volvo med. Kan helt klart säga att det är den bästa praktikplatsen jag har varit på, även om man får gå upp halv fem varannan vecka... Och på tal om ingenting är det andra advent imorn... alltså är det snart bara två veckor kvar till jul =)

Ovido - Quiz & Flashcards