Alla inlägg under augusti 2008

Av Alexandra Pap - 28 augusti 2008 22:58

Javisst... Jobbat hela sommaren... Trodde aldrig att jag skulle jobba inom hemtjänsten, men det har varit en mkt lärorik sommar, med många skratt får jag tillägga=)

Ja vad har hänt? Jo jag har gått hemma i två veckor... två mkt sköna men ändå jobbiga veckor, det sköna var att va ledig, men det jobbiga var ovissheten om den kommande framtiden... Har nog sökt femton jobb... Men man måste ju hålla alla dörrar öppna, så en dag fick jag hem ett brev om en yrkeshögskola i Olofström som hade ett ex antal platser kvar, så jag tänkte att jag får väl prova... Hade inga direkta förhoppningar om att komma in, men fick hem ett brev idag där det stod att jag bev antagen... Så nu ska jag bli industrielektriker^^

Haha!

Men,men... Vi får se var det bär av... Blir nog säkert bra... Och denna gången ska jag verkligen plugga...


Ikväll har vi varit och kollar på den andra ARN-filmen... mycket bra,mycket bra=)

och innan dess var vi och beställde våra förlovningsringar... så den 6/9-08 förlovar vi oss... Tro det eller ej! 


Blev ett himskans långt inlägg... Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards