Alla inlägg under juni 2010

Av Alexandra Pap - 30 juni 2010 21:12

Ja, man är ju oftast det nu för tiden... sen jag slutade skolan den 28 maj har jag jobbat på vollsjö. Idag fick jag veta att jag kommer bli tillsvidare anställd vecka 32! Kanon ju!

Så antingen kommer jag ha 2 veckors semester eller 4 beroende på hur mycket som finns o göra, men det spelar ingen roll... jag är glad bara jag har ett jobb att gå till! Vecka 30 blir det nog en liten semester till Göteborg med samblon... Gött!


På fredag blir det diggiloo med Sinni, tyckte att jag var värd det nu efter allt slit med både skolan och jobbet...


På lördag blir det kalas för Felicia och inflyttningsfest hos mamma, det ska bli trevligt=)


Ne, snart får det bli sängen, två jobbdagar kvar och sen är det helg igen!  



Av Alexandra Pap - 2 juni 2010 18:53

Nu börjar det komma ifatt, att jag har blivit klar i skolan och inte har läxor att göra längre... Aldrig om jag vill! Nu är jag vuxen för jag har ett jobb att gå till, en lägenhet, en sambo, mina katter och en bil... Så nu tycker jag allt att livet går åt rätt håll för en gångs skull! Kan inte bli mycket bättre! Love it!


Det gick mycket bättre på jobbet idag, inte lika stressigt och jag börjar kunna med det här med nya ordrar och grejer...


Ska snart hem till mamma, till hennes nya lägenhet. Men först ska vi köra inom kvantum och köpa egen müsli =)

Ovido - Quiz & Flashcards