Alla inlägg under februari 2009

Av Alexandra Pap - 22 februari 2009 13:03

Haha! Jag är frälst=P

Som kanske inte alla vet så broderar jag... En rolig sysselsättning helt enkelt. Och broderier är dyra, men sen kom jag att tänka på. Just det; tradera.com. Så nu har jag lagt bud på några broderier jag tyckte om, så man får hoppas på att mitt bud vinner=) 


Idag var jag duktig och gjorde scones till frukost=) Gott!

Av Alexandra Pap - 21 februari 2009 12:28

ja då var det lördag igen. Vilket betyder att det snart är dags för skola... Igen.

Men ikväll ska vi till Matilda och Tobias och äta, himskans trevligt! 

Av Alexandra Pap - 19 februari 2009 19:25

Ja, mamma och Felicia kom hit för att hämta Emilia. Bjöd på mat, stekt fläsk med potatis, sås och grönsaker. Gott!

Så nu har dom åkt hem och det är så tyst=P Haha!


En sak till: Det snöar!! I LOVE IT!

Av Alexandra Pap - 19 februari 2009 15:44

Mats fick presenten som vi ska ge till Tina nu när hon fyller år. Fan va fin den blev!

Blev inget skridskoåkande för vår del idag... Dom hade bara den stora banan öppen och där va dom med puck o klubba och spelade så vi sket i de. Åkte in till Matilda och fickade istället, trevligt det med! 

Har städat lite och så iom att mamma kommer och ska äta sen... Får ju inte se ut som fan då =P Haha!

Emilia sitter och kollar på film nu, robotar. Har så mycket filmer som man inte ens har öppnat än.. =P

Av Alexandra Pap - 19 februari 2009 10:50

Javisst... Klockan är inte så mycket i och med att Emilia väckte mig =P Men de gör inget! Ska strax äta lite frukost och sen bär det av mot Jössa för lite skridskoåkning. Och ikväll kommer mamma och Felicia hit, så ska vi äta allihopa då.

Börjar få lite ångest nu, lovet är ju trots allt slut snart... Vilket gör mig lite halv ledsen, i och med att jag inte orkar med skolan just nu... 

Av Alexandra Pap - 18 februari 2009 16:39

Jajamen! Idag blev det bullbak så det står härliga till!

Har gjort sex plåtar. Hälften vanlij och hälften kanel=) Gott=P Nu har man hela frysen full!

Av Alexandra Pap - 17 februari 2009 22:04

Jag skojar inte! Jag har verkligen problem med att sitta stilla. Efter jag kom hem från husvisningen var jag bara hemma och åt sen åkte jag vidare hem till mamma... Där hade hon syjunta och det var inte så givande...

Men imorn kommer iaf Matilda och då blir det bullbak för hela slanten! Ska även hämta Emilia vid tolv så hon får vara med och baka, så ska hon ju även sova här imorn natt.




Nej om man skulle knyppla!

Av Alexandra Pap - 17 februari 2009 17:19

Javisst! Eftersom att jag inte vill sitta still när jag har lov så tog jag goffen till Sölvesborg en sväng. Först köpte jag ett gravljus och en french hotdog sen bar det iväg. Körde först till mormor och Omis grav och tände ljuset, sen körde jag till min morbror. Eller ja... Han var och jobbade så det blev att jag körde till min morbrors fru och mina kusiner =P Jag och Edit gick till lekplatsen och gungade, vi byggde även bilbana och åt semlor.

Ringde till mamma eftersom jag hade för mig att hon skulle på husvisning idag, och visst var det så! så fick halvskynda mig från Sölvesborg vid fyra för att hinna till visningen som började halv fem. Vet inte vad jag ska tycka om huset, men det är beboligt iallafall!  

Snart kommer Johan hem och då ska vi värma resterna från lasagnetten. Sen vet jag inte vad som händer mer idag, men det märker vi!


Och imorn ska jag hämta Emilia vid halv tolv, sen kommer Matilda hit och då blir det bullbak!

Ovido - Quiz & Flashcards