Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Alexandra Pap - 8 juni 2008 22:58

Javisst.. har varit på sweden rock alla dagar... Men igår på dan åkte vi till Mantorp för o gå på bug run... På vägen upp körde jag, så ringer mamma och frågar vadjag gör... Och jag svarar; ja de jag sa att jag skulle göra idag.... Men då blev hon typ arg och sa att jag skulle köra in till vägen... Så tänkte jag va fan e de nu då... Men så ringer jag upp henne och frågar vad det är, men hon säger inget... och till slut skriker jag va är det!? och då frågar hon om jag kör så svarar jag nej, vadådå? och då säger hon att Omi har dött... Min gamlamormor... Så det var ju inte allt för roligt igår..Men jag höll humöret uppe.. åkte vidare... Och när vi körde förbi Gränna sa jag till Johan att vi skulle stanna där på vägen hem... Vilket vi gjorde=) Så det blev ju några polkagrisar=)

Och idag har jag varit och hjälpt mamma hela dan,.. gjorde ett jättefint plakat som vi skruvade fast i trädet utanför=) Och så har vi grillat och grejat... Och på vägen hem när jag körde rekorden på avfarten till mörrum, klippte jag ett rådjur... Fick ringa till Johan som låg framför och säga till han och köra tillbaka... Så om ni ser två svarta streck så e de mina^^


Och imorn, efter tolv års slit... Så är det äntligen studenten!

Ovido - Quiz & Flashcards