Alla inlägg den 4 december 2009

Av Alexandra Pap - 4 december 2009 13:32

Idag var det begravning för Thomas i asarums kyrka... Det finns inga ord för hur den människan har påverkat alla sina vänner och den fina familj han hade!

Jag har känst Thomas hela mitt liv, och familjen Isgren har alltid varit min andra familj... Alltid funnits där, alltid har man varit välkommen! Jag vet inga människor som är som er. Men det är klart jag inte gör det, för ni är verkligen unika!

Och Jens, min älskade barndomsvän, finns inte ord för det du känner nu... Men jag finns alltid här för dej, i ur och skur!

Begravningen var mycket vacker, med fantastiskt mycket fina blommor och vackra sånger. Man hade sin tid i kyrkan till att minnas Thomas. För det är mer än självklart att man har många minnen av den mannen!

Semester i Kläppen, firat nyår, grillat och så mycket mer!

Thomsa var en fantastisk man och han kommer för alltid ha en stor plats i mitt hjärta och även hela familjen Isgren!

 

Må du vila i frid Thomas Isgren!

Ovido - Quiz & Flashcards