Alla inlägg den 17 april 2009

Av Alexandra Pap - 17 april 2009 12:26

Haha! Jag har idag sökt sommarjobb hos Frank i Sölvesborg, där jag jobbade sommaren -07. Jag sökte där om i fall att jag inte får på södra som jag har sökt. Men han lät väldigt positiv och hoppades få in mycket jobb på Rot avdraget=) Och iom att jag redan har jobbat där så hoppas jag att han ger mig jobbet=)

 Haha! Det gäller att vara lite om sig och kring sig som min kära mor skulle säga ;) 

Ibland är man glad att man vågar ta för sig lite!


Strax kommer Matilda hit och då blir det bullbak! 


Och imorn blir det nog utgång... 


Och igår var jag tvungen att ta prover inför operationen, och jag som är nålrädd! Åkte in till mammas jobb så tog hennes jobbarkompis mitt blod =P Haha, mina ådror syns knappt så han hade lite problem, men till slut gick det!

Mamma sa att hon aldrig skulle kunna göra det. Eller jo om det inte var hennes barn det handlade om ;)

Ovido - Quiz & Flashcards