Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Alexandra Pap - 3 juni 2009 13:39

Just nu känns det rättså komplicerat med allt. Jag har fått jobb ute i Hällaryds hemtjänst där jag var förra året, men det är bara andra perioden, och för er som inte bor hemma vet hur mycket man behöver en ekonomi. Och jag har även pratat med enhetschefen för Mörrum och har blivit erbjuden båda perioderna där.

Men det är bara det att chefen i Hällaryd vill att jag ska jobba där andra perioden för hon har svårt o få tag i folk. Visst, det låter självklart om vad jag ska välja, men det är rätt svårt när man måste tänka på alla inblandade och deras bästa....


MEN, nu är det sweden rock och Johan och jag ska jobba två pass idag, det ena mellan 15-18 och det andra mellan 21-24,sen är det jobb imorn och på fredag med sen är det lugnt. Inga jobbiga pass vi har fått så det är lugnt. 

Ovido - Quiz & Flashcards