Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Alexandra Pap - 15 februari 2009 22:06

Mm... Fick ett litet ryck för jag var så jävla uttråkad, så jag har bakat muffins... Tre satser =P

Nyduschad är jag med för den delen... Skulle behöva vika ihop resten av kläderna som inte hade torkat innan, får göra de sen...

Av Alexandra Pap - 15 februari 2009 12:45

Javisst, älskar helger. Speciellt när man inte behöver äta så fort man vaknar. Har annars lite problem med det. Kan inte äta förräns efter ca två timmar efter jag har vaknat, så helgerna är ju perfekta=P

Idag blev det te, nybakat bröd och kokt ägg=P  Gött! Har hunnit vika ihop ännu mer tvätt och även satt upp hyllan över sängen, det var på tiden! 


 Gick inte så bra på mitt underhållsprov, men det är helt förståerligt i och med  att jag var helt slut när jag skrev de...

Men nu ska jag ha en veckas lov för jag pallar fan inte tänka mer på skolan just nu. Det är inte så kul och sitta och plugga hur mycket som helst när det inte ger några bra resultat. Så får ta mig i kragen och fixa det efter denna veckan. Men det är ju kul att vissa har turen på sin sida och alltid skriver VG (finns bara upp till VG).


Ne inte tänka mer på de nu!

Av Alexandra Pap - 15 februari 2009 10:08

Undra vad som har hänt =P Haha! Innan kunde jag sova till 12, men nu har jag varit vaken innan tio både igår och idag=P Fräckt.

Får se vad som händer idag, Johan ska väl pilla med asconan, så jag får väl komma på nåt o göra själv....


Ovido - Quiz & Flashcards