Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Alexandra Pap - 16 februari 2009 23:11

Jajamen! Kvällen slutade hos Emma med kaffe och kaka (det där lät gammalt) Men iaf, det var himskans trevligt.

Planerar även för en tur till Das Tyskland på min födelsedag=) Får se om ekonomin tillåter det. Men det hoppas vi på! 

Känner ren tristess just nu... Känns som att jag inte kan sitta stilla längre, måste ha nåt o göra hela tiden... Men det är väl bra för då blir det iaf städat!



Förresten! Imorn har jag namnsdag: Alexandra!

Av Alexandra Pap - 16 februari 2009 17:50

Javisst, måndag igen, jag som brukar tycka att dom är extremt jobbiga, men det gör jag inte idag, för idag betyder måndag lov!

Hunnit med en runda hos farmor idag, fikade lite, fick även hundra kronor för att jag har namnsdag imorn=) Sen fick jag en stickad tröja och en hjälmmössa att ge till Louise. Eller ja, till Ludvig får man väl säga=P Var iaf där en runda och hälsade på nytillskottet! Sötis=P

På fredag blir det nog till o åka till Sölvesborg med Ludvig och Louise, hon skulle köpa skor till den lille. Så blir det nog en prmenad vid slottet med=)

Måste bara städa bilen så hennes barnvagn får plats... 


Usch, tänk vad man ska tänka på mycket när man får barn, så som barnvagn, skötväska mm... Men nu när man inte har barn och är själv är det bara till o tänka på sig själv och sätta sig i bilen och köra iväg... Hm...


Jaja! Behöver ju itne tänka på det än för det dröjer ett tag tills min planering har hunnit dit=) 


Nej får kolla maten nu! Lasagnette=) Mm...

Av Alexandra Pap - 16 februari 2009 12:00

Jajamen! Äntligen får man lov o säg=P


Ska snart bege mig hem till min farmor, hon ska ju operera det andra knät nästa vecka, så får åka dit och liva upp stämningen. Haha!

Efter det ska jag nog va med Angelica och hitta på nåt...




HEJS!

Ovido - Quiz & Flashcards