Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Pap - 15 oktober 2009 19:32

Blir en slappkväll med lyxfällan och comedy fight blub och lite fruktsallad!

Håller på o virka en flodhäst, i arigurumi... Har hållt på med det ett tag, ja alltså inte bara flodhästen utan massa andra gurumisar=) Får lägga upp en bild nån dag...


Av Alexandra Pap - 14 oktober 2009 20:08

Yes! Nu blir det en powerwalk!

Av Alexandra Pap - 14 oktober 2009 17:04

Idag har vi haft produktionsekonomi hela dagen, men det gick rätt fort ändå, och han vi har är bra o lyssna på.


Funderar lite på va jag ksa göra för mat idag och sånt där tråkigt...

Men efter vi har ätit ska jag och Johan ut och motionera lite är det tänkt, får se om vi kör upp till slinga vid jössa... Var ute där och gick med Jens igår. Trevligt! får ju åka till mitt andra hem när inte mamma är hemma, eller förresten blir det ju tredje hem nu när man inte bor hemma längre =)

Av Alexandra Pap - 13 oktober 2009 15:31

Javisst, ännu en dag i skolan... Tog mig friheten och slutade lite tidigare idag... Är duktigt trött, men ska ta det lugnt idag.. Blir till o äta rester, men det skadar ju aldrig... Sen ska jag och Johan ut och gå en runda tänkte jag... Och ikväll ska vi se fast and furious.

Maria ringde nyss, hon undrade om jag kunde passa mina kusiner på lördag, men ska ju till Växjö i helgen så de gick inte. Men får se, får passa dom en annan helg. Och det gör jag mer än gärna för det är nog världens underbaraste barn!


Rätt okej dag i skolan, men jag vet inte... Det är inget som känns riktigt 100 när inte mamma är hemma.. Visst det kan låta barnsligt, men om man säger som så, jag har bara min mamma och farmor som jag står nära...


Men, men... Jag återkommer!

Av Alexandra Pap - 12 oktober 2009 20:45

Ja, ida är en bra dag! Det gick bra i skolan med programmeringen, vi blev klara och fick börja med ett nytt "projekt" vilket innebär att vi arbetar med nätverk...

Har gjort panerad torsk och potatismos idag, det är fantastiskt gott!

Vi har även lämnat mammas bil hos Johan eftersom han ska ha hundarna i en vecka nu och sen ska vi ha dom nästa vecka.

Jag fick ett ryck, så jag och Johan har powerwalkat och jag har joggat lite... Får börja lite smått iom att det var ett tag sen man höll på med idrotten... Men nu har vi sagt att vi sak ut varannan dag, och så ska det bli!



Av Alexandra Pap - 10 oktober 2009 22:58

Ja, det fick bli en kärlekspizza på Siesta ikväll, och det är kanske inte va det låter som.. =P Haha! Det är en pizza med fläskfilé bearnaisesås, och det är den bästa som finns!

Av Alexandra Pap - 10 oktober 2009 13:56

Ja det kan man lugnt säga... Johan är på rally, och jag vet inte va jag ska göra... Har ingen större lust o städa eller nåt annat sånt tråkigt...

Får se vad som händer, kanske kör till mamma en sväng.. Hon åker ju till Norge på måndag så får passa på o träffa henne innan dess...

Av Alexandra Pap - 7 oktober 2009 23:43

Får bli sängen snart... Är ledig imorn så tänkte sova lite längre...

Mamma fyller år idag så vi var där innan ikväll och åt fylld paprika, det är inte helt fel =)

Hon fick nya fälgar och däck av mej, eller ja... Begagnat.. Men det duger till henne =P Fälgarna har jag målat metallic-lila, fräckt! Och så fick hon även en fotobok som jag gjorde på extrafilm.se. En bra present till en som redan har allt!


Ne, läsa lite i min bok; "Mamma sa att jag var sjuk". Den handlar om en liten flicka vars mamma inbillar sig att dottern är sjuk hela tiden, så det blir massa läkarbesök och provtagningar för den stackars tösen...

Ovido - Quiz & Flashcards