Alla inlägg under oktober 2009

Av Alexandra Pap - 6 oktober 2009 19:58

Satans jävlar... trött som fan.. och nu vill inte min skrivare som jag vill... helvete!

Av Alexandra Pap - 5 oktober 2009 21:10

Mm... Det kan man verkligen fråga sig ibland... Har verkligen inte mått hundra det senaste... Men, men... allt kommer till en gräns...

Har iaf lyckats få min satans skrivare att fungera... USB- uttaget slutade att fungera, så jag fick försöka hitta ett annat!

Av Alexandra Pap - 4 oktober 2009 14:12

Härligt... Var ute igår på Compa, och kan ju säga att det var himskans trevligt!

Idag mår jag kanon och det är rätt skönt... Så ska snart ta tag i hemmet och städa lite...

Ville egentligen bakat bullar idag, men har ingen jäst och ingen plats i frysen... Men får se...

Ovido - Quiz & Flashcards