Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Alexandra Pap - 22 januari 2010 19:27

Ja, jag vågade iaf ringa mina biologiska farföräldrar, och det är nog det bästa jag har gjort på väldigt länge! För både dom och jag blev jätteglada, så ska åka och hälsa på dom snart!


Var hemma hos Sinni innan, sen följde jag med henne till stan och vi gick inom bubbeltian, och jag hittade världens finaste småskålar! Ska lägga upp en bild...


Ska snart åka hem till mamma och kolla på let´s dance med henne!    

Av Alexandra Pap - 22 januari 2010 13:30

Usch ja... Har fått numret till mina biologiska farföräldrar... Och något som jag vill göra innan det är för sent, är att få träffa dom...

Men nu är jag så nervös och vågar fan inte ringa... Va fan ska man säga? Jag ska tinga, men ska bara samla lite mod till mej...

Ovido - Quiz & Flashcards