Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Alexandra Pap - 16 januari 2010 12:43

Javisst är det härligt med lördag! Mamma ringde och väckte mej vid tio, och sen var det husvisning vid 11.15 Mamma är ju ute efter ett hus, och det var ett här i mörrum. DEt var verkligen jättefint, och jag hoppas verkligen att hon kan köpa det. Det ligger 10 minuter från oss om man promenerar. Och det hade varit kanon!

Efter husvisningen körde vi hit här, jag, mamma och Sinni och drack lite kaffe. Dom gick för en stund sen, så jag har dammsugat hallen, för det dras ju in så jävla mycke grus nu.

Och nu sitter jag här och kollar lite på tv och dricker kaffe.

Ikväll ska jag och Johan på bio och se Sherlock Holmes och ut och äta efter det =)


Får se om jag ska spela lite Ps2 med, var ju ett tag sen!

Ovido - Quiz & Flashcards