Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Alexandra Pap - 24 januari 2010 18:44

Har varit hos Sinni hela eftermiddan och scrappat... Det blev en krans till dörren, några alla hjärtansdagkort, och två födelsedagskort =)

När jag kom hem hade Johan lagat mat, och det uppskattas verkligen =)

Ska snart ut och gå en lång runda!

Av Alexandra Pap - 24 januari 2010 12:33

Ja, igår när vi hade ätit blev jag lite rastlös... Så jag ringde Sandra som var på förfest, så jag åkte dit... Himskans trevligt där! Efter förfesten gick vi till Compagniet... Där var det med jättetrevligt, och vi dansade mega!

Idag har jag mått jättebra, och det är ju skönt när man har varit ute... Så har precis ätit en omelett med skinka, lök och paprika, det är gött!

Vid tvåtiden ska jag bege mej bort till Sinni för att scrappa är det tänkt. Så måste plocka ihop lite grejer som jag ska ha med mej dit sen...

Ovido - Quiz & Flashcards