Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Alexandra Pap - 9 februari 2010 21:46

Drömde om mormor inatt... Det händer inte så ofta, men ibland... Fast varje gång jag drömmer om henne känns allt så verkligt och tydligt... Inatt drömde jag att hon åkte bil med Radde och Charlotta till Jan och Carolas hus... Sen stod hon ute vid vägen med Radde och Charlotta, sen kom jag dit och började prata med henne fast Radde sa att jag skulle låta henne vara... Men jag fortsatte prata med henne, hon är ju trots allt min mormor... Men jag kom fram till att hon hade fått en stroke och hade tappat minnet lite, men efter en stund förstod hon att det var jag...

Ibland är det läskigt vad man kan drömma... Men, när jag väl drömmer får det mig att tänka mycket på mormor och hur MYCKET jag saknar henne...

I år är det fem år sedan hon gick bort, men det känns som igår...



Saknar min mormor, Cvetka Pap... Hon var den mest underbara människa som kan tänkas gå i ett par skor. Men livet är inte alltid orättvist, och det lär man sig efter han ju äldre man blir...

Ovido - Quiz & Flashcards