Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Alexandra Pap - 11 februari 2010 22:41

Javisst... Varit hos Malin ikväll efter att jag hämtade Jeppe, det blir ju aldrig fem minuter där, utan ett par timmar =)

Alltid kul och prata med henne, hon har alltid varit som en andra mamma för mig. Det ska i alla fall bli kul när jag tar examen, för då kommer dom hit och fira mig. Eller ja, firar och firar, det är ju alltid kul o bara umgås och dricka lite gott =) Och i och med att dom också bor här i mörrum är det lite lättar för henne om hon också vill ta sig ett glas eller två.


Imorn blir det fika inne i stan hos Lollo, sen på kvällen kommer Matilda och Tobias och äter =) Var ju ett tag sen dom var här på middag... Allt trevligt med lite umgänge =)

Av Alexandra Pap - 11 februari 2010 13:37

Fick ett ryck, så har diskat, gjort en tigerkaka, dammsugat och torkat golven... Ibland så ^^

Vetifan va man ska göra nu... Är ju trots allt klar ^^

Av Alexandra Pap - 11 februari 2010 11:58

Javisst! Var i skolan i morse och skulle bara skriva ett prov... Tog ca 2 timmar... Tänkte att jag kanske skulle städa lite, men blev så seg nu när jag har suttit en stund... Men men... Får väl ta tag i det med!

Ovido - Quiz & Flashcards