Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Alexandra Pap - 18 februari 2010 21:33

Vaknade vid nio i morse, men låg kvar till elva... Körde hem till mamma vid tolv och åt frukost. Satt och snackade lite skit, sen frågade jag henne om vi inte skulle ut och gå med hundarna snart iom att hon skulle börja jobba vid halv två... Då var klockan kvart i ett, kan säga att mamma blev lite stressad och jag fick gå själv med hundarna =p

Körde hem till farmor och drack kaffe och pratade lite... Sen körde vi inom varuförmedlingen i asarum innan jag lämnade henne på jobbet.

Körde hem efter det och började städa kökskåpen och möblera om i dom och slänga massa gamla burkar...

Sen började jag med maten, blev stekt fläsk, potatis och sås. GOTT!

Har även handlat lite, Johans föräldrar kommer ju på middag imorn kväll.

Har även gjort kärleksmums ikväll, tycker det var längesen jag gjorde såna!


Nu har det snöat hela kvällen... Undrar om det tar slut snart?


 

Ovido - Quiz & Flashcards