Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Alexandra Pap - 12 maj 2010 21:47

Igår när jag kom till viktväktarna och vägde mig visade det sig att jag har gått upp 1,1 kg under veckan... Hm... Men visst, jag visste vad jag hade ätit, men jag har ändå rört på mig mycket och så. Men det visade sig att jag har ju faktiskt ägglossning och under ägglossningnen och under mensen kan man gå upp hela 3 kg... Så där har vi ju förkloaringen... Men ändå, det var ett jobbigt kilo.


Men! Bara för att jag nu har gått upp ett kilo ska jag inte ge mig. Under de fyra första veckorna man går där får man ett litet häfte varje gång. Veckans häfte hette just "motivation", vilket passar utmärkt. Jag tänkte att jag ska läsa igenom den ikväll, man kanske till och med kan bli ännu mer motiverad. För jag ska INTE ge mig i första taget!

Ovido - Quiz & Flashcards