Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Alexandra Pap - 24 maj 2010 22:33

Idag var det första gången jag var på en anställningsintervju, men jag är mycket nöjd! Jag ska på läkarundersökning på onsdag, och klarar jag den är jag färdig till att börja jobba på måndag! Så nu håller jag alla tummar och tår och hoppas på det bästa!


Pratade precis med mamma, hade gärna kunnat prata ett par timmar till, men i och med att det är så dyrt går ju inte det... Men nu är det bara tre dagar kvar till hon kommer hem igen, och det ska bli SÅ skönt!


Så nu är det dags att börja beta av veckans planering och hoppas att allt flyter på som det ska!


Snart sängen.... Kan behövas efter en dag som denna... Med mycket nervositet och spänningar, men nu är det ju bara undersökningen som fattas!


Natti Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards