Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Alexandra Pap - 16 maj 2010 19:44

Ja, som alltid går ju helgerna i 190... Men denna helgen har varit till belåtenhet!

I fredes var vi hos Wonna och Glenn och åt tacos, gott! Igår tog jag det bara lugnt på dagen, på kvällen åkte vi hem till mamma och grillade med Sinni och Felicia.

När vi hade ätit fick jag ett ryck, ringde Therese och bestämde att vi skulle dricka lite. Så det blev att vi körde upp till ryd, till Nicke. Där va även Robin, Astor, Brian och hans tjej... Satt bara och snackade och drack lite gott, fick bli kapten Morgan och cola! Inte helt fel!


Idag har jag inte gjort så mycket... Vi gick till konsum i morse och köpte frallor, åt en riktigt god frukost! Älskar helgerna, då kan man verkligen sitta ner och njuta av en god frukost utan att behöva stressa...


Veckan som kommer händer det lite, imorn ska förhoppningsvis chefen från vollsjö ringa... På tisda ska jag till VV och jag hoppas verkligen att det har gett resultat denna gången... Och nästa helge är det ju Holje marknad, Therese ville att jag skulle med, så jag får väl offra mig ;)


Ne! Nu ska vi kolla på Avatar!

Ovido - Quiz & Flashcards